‘साताका पुस्तक’ स्तम्भअन्तर्गत नयाँ तथा पुराना कृतिहरूलाई समेट्दै कृति तथा स्रष्टालाई साहित्यका पाठकसम्म पुर्याउने हाम्रो उद्देश्य हो । आगामी दिनमा पाठक तथा स्रष्टाहरूको सहयोगले यस स्तम्भलाई थप सशक्त रूपमा अगाडि बढाउन सकिने विश्वास लिएका छौँ । हाम्रो उद्देश्य, साताभरिमा प्रकाशनमा आएका साहित्यिक पुस्तकहरूलाई यस विधामा समेट्नु हो । हामी चाहन्छौँ – नेपाली साहित्यअन्तर्गत प्रकाशनमा आएका कुनै पनि पुस्तक नछुटुन् । तर पुस्तकको उपलब्धता नहुँदा केही छुट्ने गरेका छन् । प्रकाशक तथा लेखकहरू सम्भव भएसम्म आफ्ना नवीनतम साहित्यिक कृतिहरू साहित्यपोस्टको कार्यालयमा उपलब्ध गराइदिनुहुन अनुरोध गर्दर्छौं ।

यसै क्रममा ‘साताका पुस्तक’मा यो साता ३ पुस्तक – भरत सी ‘रणवीर’को ‘राज्यसत्तामा कम्युनिस्ट क्रान्ति र भ्रान्ति’, डा. एकनारायण पौड्यालको ‘नेपाली कथामा आञ्चलिकता’, माधव प्याकुरेलको ‘गुलरको फूल’, भीम दाहालको ‘कथा-तरङ्ग’, स्मृतिमा प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय लाटो साथी, भीम ठटालको ‘अभिव्यक्तिको सत्ता’ ।

० ० ० ०

१. राज्यसत्तामा कम्युनिस्ट क्रान्ति र भ्रान्ति – भरत सी ‘रणवीर’

लेखक भरत सी ‘रणवीर’को गैरआख्यानात्मक कृति हो – “राज्यसत्तामा कम्युनिस्ट क्रान्ति र भ्रान्ति” । प्रस्तुत पुस्तकमा लेखकले कम्युनिस्ट विचारसित सम्बन्धित विषय र कतिपय घटना-सन्दर्भका कुराहरूलाई अत्यन्त मिहिनेतपूर्वक र सिर्जनात्मक ढङ्गले प्रस्तुत गरेका छन् ।

१ सय ८८ पृष्ठमा बुनिएको यस पुस्तक २ खण्डमा विभाजन गरिएको छ । खण्ड १ ‘राज्यसत्तामा कम्युनिस्ट क्रान्ति र भ्रान्ति’ मा कम्युनिस्टको इतिहास तथा वर्तमान र भविष्य बारे चर्चा गरिएको छ भने खण्ड २ ‘कम्युनिस्टको उपस्थिति र अस्तित्व’मा झापा विद्रोहको कुरादेखि लिएर परिवर्तित परिस्थिति र कम्युनिस्टको कार्यभारसम्म बारे विशेष उल्लेख गरिएको छ ।

भूमिकामा विप्लव ’सी’ लेख्छन्, “अध्ययन, व्यवहार र प्रयोगबाट मान्छेले जति असल ज्ञानहरू सङ्गृहीत गर्छ, ती सजीव र वैज्ञानिक हुन्छन् । ती ज्ञानलाई एउटै लहरमा सूत्रबद्ध गरेपछि एउटा तागत पैदा हुन्छ । त्यही तागतका बलमा श्रमिक जनताले दुनियाँलाई बदल्ने हो । हामीले नेपाली वर्गसङ्घर्ष, वैचारिक सङ्घर्ष र सत्ता-सङ्घर्षमा अनुभव र संश्लेषण गरेका नौला विचार यस्तै महत्त्वका छन् । भरत ’सी’ ले हाम्रा यी विचारलाई जसरी नयाँपनसहित प्रस्तुत गर्नुभएको छ, यसले पार्टी -पङ्क्ति र श्रमिक जनतालाई राम्रो वैचारिक खुराक उपलब्ध गराउनेछ ।”

“आजको नेपालमा जे छ, त्यो होइन; जे होइन, त्यो छ । जे भनिन्छ, लेखिन्छ, त्यो गरिँदैन; जे गरिन्छ, त्यो भनिँदैन र लेखिँदैन । संविधानमा छ- समाजवादोन्मुखता तर व्यवहारमा छ- दलाल पुँजीवादोन्मुखता । नारा छ- देश, समाज र जनताको सेवा र समृद्धि तर परिणाम छ, ठीक त्यसको विपरीत परिणामदेखि परिणामसम्म, रूपदेखि रूपसम्म रूपसम्म र अंशदेखि अंशसम्ममा नै सीमित छन् मान्छेहरू ।” लेखकीयमा लेखक उल्लेख गर्छन्, “उनीहरूलाई कारण, सार र समग्रमा केन्द्रित हुनु छैन र हुन दिइएको छैन । यो बेला लेनिनलाई सम्झिँदै भन्नुपरेको छ कि घोषणा गर्न पुँजीवादले केही बाँकी राखेको छैन तर कार्यान्वयन गर्न वैज्ञानिक समाजवाद अपरिहार्य छ ।”

पुस्तकलाई भुँडीपुराण प्रकाशनले बजारमा ल्याएको हो । यसको मूल्य ३ सय ९० रुपियाँ रहेको छ ।

‍‍‍====

२. नेपाली कथामा आञ्चलिकता – डा. एकनारायण पौड्याल

वरिष्ठ साहित्यकार डा. एकनारायण पौड्यालद्वारा लेखिएको अनुसन्धानात्मक कृति हो – “नेपाली कथामा आञ्चलिकता” ।

यसमा खण्ड एकमा ‘आञ्चलिकताको सैद्धान्तिक अवधारणा’, खण्ड दुईमा ‘आञ्चलिक साहित्यलेखनको परम्परा’, खण्ड तीनमा ‘आञ्चलिक साहित्य विश्लेषणका मानदण्डका आधारमा नेपाली कथाहरूको विश्लेषण’, खण्ड चारमा ‘आञ्चलिक साहित्यका तत्त्वगत आधारमा नेपाली कथाहरूको विश्लेषण’, खण्डा पाँचमा ‘उपसंहार तथा निष्कर्ष’ आदि समावेश छन् ।

मन्तव्यमा सनत रेग्मी लेख्छन्, “यस अनुसन्धानात्मक कृतिले, नेपाली कथा या आञ्चलिक लेखनको विषयमा निरूपण गरेको छ । नेपाली कथामा आञ्चलिक विषयमा लेखिएको यो पहिलो कृति हो । यो कृति लेखेर नेपाली साहित्यमा आञ्चलिक कथा लेखनमा उल्लेखनीय काम गरेकामा श्री एकनारायण पौड्यालप्रति धन्यवाद ज्ञापन गर्दछु ।”

“नेपाली साहित्यमा आञ्चलिक कथाको थालनीबारे गहन अध्ययन गर्दा अरू रचना पनि प्राप्त होलान् र यसको इतिहास अझ लामो होला तर हालसम्म प्राप्त र मान्य पहिलो कथाका रूपमा भवानी भिक्षुको ’हारजीत’ देखिएको छ । यसको लेखन २०१५ सालमा भएको हो । यसपछि विश्वेश्वरप्रसाद कोइराला, रमेश विकल आदि स्रष्टाका कथामा पनि आञ्चलिकताका विशेषता भेटिन्छन् र तिनको लेखन पनि २०३० सालभन्दा अघि नै भएको देखिन्छ ।” लेखकीयमा डा. एकनारायण पौड्याल उल्लेख गर्छन्, “आञ्चलिक कथाको लेखन २०३० सालपछि अझ फस्टायो । यसै दशकमा नन्दराम लम्सालले आफ्नो कथासङ्ग्रह विसर्ग (२०३४) लाई आञ्चलिक कथाहरूको सँगालो भनी पुस्तकमा नै किटानीका साथ उल्लेख गरे। हुन पनि सो पुस्तक आञ्चलिक कथाहरूको सङ्ग्रहका रूपमा रहेको छ । यसरी सचेततापूर्वक आञ्चलिक कथा लेख्ने कार्यको थालनी २०३० का दशकदेखि नै भएको हो ।”

पुस्तकलाई ओरिएन्टल पब्लिकेसन हाउसले प्रकाशनमा ल्याएको हो । ३ सय २८ पृष्ठमा आबद्ध यसको मूल्य ६ सय रुपियाँ रहेको छ ।

====

३. गुलरको फूल – माधव प्याकुरेल

उपन्यासकार माधव प्याकुरेलकृत सामाजिक उपन्यास हो – “गुलरको फूल” ।

२ सय ९३ पृष्ठको यस उपन्यास ‘नेपाल-भारत गण्डक सम्झौता’, ‘पदचापका आवाजहरू’, ‘बचेराको हलाल’, ‘मुुँह देखाइको पैगाम र त्रिवेणी मेला’, ‘खम्चाङखुुम्चङ परेको भकारी’, ‘मधेशबाट विस्थापन’, ‘नागरिकतासँगै उडेको प्राणपखेरु’ लगायत २६ वटा शीर्षकबाट फुलेको छ ।

“गुलरको फूल उपन्यास अवरजन (सबाल्टर्न)को यथार्थवादी वृत्तान्त हो । अवरजन भनेको समाजको सबैभन्दा तल्लो तप्का अर्थात् सर्वसाधारण जनता हो। गरिब, दलित, उत्पीडित, कमजोर आदि विशेषताले बढी चिनिने भुइँमान्छेहरूको यो वर्ग सदैव शासित, शोषित र शोकाकुल रहन्छ । यो उपन्यासमा (राणाजी, उनीकी बहिनी छायादेवी) बाहेक सम्पूर्ण पात्रहरू नै अवरजन भएकाले रचनाभरि तिनकै सकसपूणर् संसार र विकट जीवनलाई सकार पारिएको छ । केन्द्रीय पात्र रुदल र उनको परिवार, बाजे र उनकी पत्नी, पण्डिजी र उनका परिवार, हर्कमान र उनका आर्षित, फारुक चाचा र अन्य गाउँलेहरू सबका सब पात्रहरू दबिएका, पेलिएका, निचोरिएका, हेपिएका, हियाइएका र चेपिएका अवरजनहरू हुन् ।” भूमिकामा प्रा. मोहनराज शर्मा लेख्छन्, “यसका सबै पात्र मग्नमनोरथ, आशाजीवी तथा परिस्थितिका सिकार छन् । निर्धानिमुखा भएर दुर्नियति सहनु यिनको स्वभाव बनिसकेको छ। उपन्यासकार माधवले यसमा अवरजनका थोरै सुख र धेरै दुःख, थोरै हाँसो र धेरै आँसु अनि थोरै प्राप्ति र धेरै अप्राप्ति अत्यन्तमा प्रभावी ढङ्गमा देखाएका छन् । छोटकरीमा के भने यसमा अवरजनका विविध जीवनका पाटाको वास्तविक र मर्मस्पर्शी प्रस्तुति रहेको छ ।”

पुस्तकको पछिल्लो बाहिरी पृष्ठमा डा. गोविन्दराज भट्टराई लेख्छन्, “गुलरको फूलले अत्यन्तै गहिरो प्रतीकात्मक अर्थ बोकेको छ यहाँ पनि । कलौतिया गुलरको बोटतिर हेर्छे, कहिले त्यो पुष्पित होला भनेर । वास्तवमा उसको उमेर सबै व्यतीत भइसक्यो र उताबाट पनि ऊ गौना गर्न आएको छैन, शायद अब कदापि आउँदैन होला । फेरि पनि कदाचित गुलरको बोटमा फूल देखिन्छ कि ! यस्तो प्रकारले एक सम्भव कल्पनाको, आशाको प्रतीक्षाको शिल्पले बुनिएको छ यो उपन्यास । आशाको प्रतीक्षामा सारा यौवन गुजार्दै आफ्नो भाग्य क्षतिग्रस्त पार्नु कति भयानक कुरा हो । यस उपन्यासमा त्यही कुराको वर्णन पाइन्छ ।”

उपन्यासबारे डा. गोपाल ठाकुर, “मुख्य रूपमा रुदलको परिवारको लागि नेपाली नागरिकता र कलौतियाको सुखद दाम्पत्य गौनाको पर्खाइमा गुलरको फूल साबित भएको छ । शरणार्थी र विदेशीका लागि समेत सहज भएको नेपाली नागरिकता संसारका श्रमिकहरूको एकताका नारा लाउनेको सत्ता स्थापना भए पनि सुलभ हुन नसकेको यथार्थतिर पाठकलाई यस उपन्यासले सोच्न बाध्य बनाउने छ भन्ने मेरो विश्वास छ ।”

ओरिएन्टल पब्लिकेशन हाउस प्रा.ली.बाट प्रकाशित यस उपन्यासको मूल्य ६ सय ५० रुपियाँ रहेको छ ।

‍‍‍====

४. कथा-तरङ्ग – भीम दाहाल

कवि तथा आख्यानकार भीम दाहालको कथासंग्रह हो – “कथा-तरङ्ग” ।

पुण्यप्रसाद शर्मा तथा जनपक्षबाट प्रकाशित प्रस्तुत पुस्तकमा ‘हाम्रो उक्त मित्र’, ‘आजको कथा हठात सकिन्छ’, ‘म र मेरो छौँडा’, ‘क बाहुनको पराजय र मित्रभवानीको कल्पबाट परागमन’, ‘अगर्थभित्र क बाहुन र ख बाहुनको सुुगारट मिटिङ’, ‘लप्टन थामी’, ‘प्रोफेसर आले’, ‘व्यवस्था’देखि लिएर ‘छुकीको मस्तीमा शरदको गौँथली उड्छ’ लगायत ३५ वटा कथा संग्रहित छन् ।

“यी सबै ३५ वटा कथाहरूले पृथक्-पृथक ढङ्गबाट सामाजिक जीवनको चरित्र र परिवेशको अप्रेसन अक्षरक्रान्ति मार्फत गरेको पाइन्छ । विभिन्न कालखण्डमा लेखिएका कथाहरू भएकोले रूप र सार पनि फरक शैलीको छ । …दाहालले अक्षरक्रान्ति मार्फत सत्य ओकल्नु भएको छ । समग्रमा ‘कथा-तरङ्ग’ भावनामा बहकिएर लेखिएको सत्य र यथार्थको वकालत हो ।” ‘जिराफजस्तो अभिव्यक्ति र लेखन’मा डम्बरकुमार गिरी लेख्छन्, “भीम दाहालको यो दोस्रो कथा सङ्ग्रह हो । उहाँका कथामा शिल्प र शक्ति बेजोड छ । दाहालका कथा पढ्दा यो कुन प्रवृत्तिको हो भनी सोच्ने आवश्यकता नै पर्दैन र सोच्ने समय हुँदैन । प्रत्येक कथाको सहजताले र स्वभाविकताले गर्दा त्यो जीवन लाग्छ । यी कथामा के छ छैन भन्दा पनि एउटा आकर्षण छ पढ्न थालेपछि छोड्नै मन नलाग्ने । त्यसको एक मात्र कारण उपयुक्त शिल्प, कला र शैलीले उपयुक्त । अब फेरि दाहालको कलमबाट यस्तै कहिल्यै तृप्ति नहुने, पढिरहौं लाग्ने अरू कथाको प्रतीक्षा सहित ।”

प्रस्तुतीकरणका यस संग्रहबारे भीम दाहाल उल्लेख गर्छन्, “यस कथा-तरङ्गमा प्रकाशित कथाहरू विभिन्न कालखण्डमा लेखिएकाले तिनीहरूमा विभिन्नखाले धार भएको पाइनेछ । जस्तो कि ग्रामीण परिवेशमा आएको जीवनशैलीको परिवर्तनमा ‘सभापति बाजे’ को अवसाद हुनसक्छ तर उक्तखाले अवसादबाट मुक्त भएर पूरै खहरे बग्दछ ‘जेनीको जीवनमा आश्रयकथा’, ‘मृत्युको चल्लाकढ़ाई’-मा भएको ख बाहुन समयान्तरसँग निरपेक्ष पात्र हो। त्यसरी नै ’आफू मात्र रहँदाको मोहनको रचना-कथा’-मा समयको बरबरेक निसानी लाग्नुको व्यथा छ । मोहनको निम्ति, पारिजातले भने झैं – ‘समय त्यो रहेन ।’ – उनले बोनीमा भनेकी छन् – बोनी तिमी त्यही बोनी हौ, तर समय त्यो रहेन । यस्तो कालजयी कुराले पारिजातको आग्रह चिरञ्जीवी लाग्दछ ।”

१ सय ७१ पृष्ठमा आधारित यस पुस्तकको मूल्य ६ सय रुपियाँ रहेको छ ।

====

५. स्मृतिमा प्रा. डा. विष्णुराज आत्रेय लाटो साथी

प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय (लाटोसाथी) स्मृति प्रतिष्ठान, कपिलवस्तुबाट बजारमा ल्याइएको पुस्तक हो – “स्मृतिमा प्रा. डा. विष्णुराज आत्रेय लाटो साथी” ।

डा. अलका आत्रेय चूडाल यस पुस्तकका प्रधान सम्पादक हुनुहुन्छ । ४ भागमा विभाजित यस पुस्तकमा परिशिष्ट समेत समावेश छन् ।

पुस्तकमा भाग १ ‘जीवनवृत्तमा प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय’, भाग २ ‘स्मृतिमा प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय’, भाग ३ ‘कृति परिचर्चामा प्रा.डा.विष्णुराज आत्रेय’, भाग ४ ‘कवितामा प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय’ गरी वरिष्ठ साहित्यकार प्रा.डा. विष्णुराज आत्रेय (लाटो साथी)का बारेमा साहित्यकार तथा उहाँका परिवारले सम्झनाकासाथ आफ्नो अभिव्यक्ति प्रस्तुत गरेका छन् ।

“उहाँ व्यक्तिगत रूपमा हेर्दा अत्यन्तै मिलनसार, बच्चादेखि वृद्धसँग उत्तिकै मिल्न सक्ने र सहयोगी भावनाका व्यक्ति हुनहुन्थ्यो उहाँमा घमण्ड भन्ने कुरा रत्तीभर थिएन आफू काठमाडौँमा बसोबास गर्ने भए पनि कपिलवस्तुमा आई यस क्षेत्रको साहित्यिक विकासमा लाग्नको लागि हरेकलाई प्रोत्साहित गर्नुहुन्थ्यो। कपिलवस्तु जिल्लाको सदरमुकाम तौलिहवामा रहेको कपिलवस्तु साहित्यिक समाजको स्थापनामा उहाँको निकै महत्त्वपूर्ण योगदान रह्यो र आफू आजीवन त्यस संस्थाको संरक्षक समेत रहनुभयो । त्यसै गरी बाणगङ्गा साहित्यिक प्रतिष्ठान कपिलवस्तु र शिवगढी साहित्यिक प्रतिष्ठानलाई पनि कपिलवस्तु जिल्लाको साहित्यिक विकासका लागि घचघच्याइ रहनु हुन्थ्यो ।” विष्णुप्रसाद भण्डारी लेख्छन्, “बाणगङ्गा- ९, कपिलधाममा विभिन्न राष्ट्रिय स्तरका साहित्यकारहरू भेला गराई कपिलधाममा नेपाली भाषा साहित्यका महान् साहित्यकारहरूको सालिक स्थापना गर्न समेत उहाँ अहोरात्र खट्नुभयो । नेपाल प्रज्ञा प्रतिष्ठानसँग सहकार्य गर्दै कपिलधामलाई एउटा साहित्यिक वाटिकाको रूपमा विकास गर्ने कार्यमा समेत उहाँ निरन्तर रूपमा लागिरहनुभएको थियो । कपिलवस्तुलाई राष्ट्रिय स्तरमा साहित्यिक क्षेत्रमा अगाडि बढेको देखाउन ‘कपिलधाम’, शान्तकुञ्ज मधुवनधाम, “कपिलवस्तु” लगायत थुप्रै कतिहरू प्रकाशन गर्नुभएको छ । यो हामी कपिलवस्तुवासीको लागि गौरवको विषय हो ।”

प्रकाशकीयमा डा. अलका आत्रेय चूडाल उल्लेख गर्छन्, “संस्कृत, नेपाली, पाली, प्राकृत, अवधी, हिन्दी आदि भाषाका मर्मज्ञ मनीषी संस्कृतानुरागी, संस्कृतिसमर्पित, राष्ट्रभक्त विद्वान् प्राध्यापक विष्णुराज आत्रेयको योगदान, यश र गरिमालाई चिरस्थायी बनाउने हेतुले उहाँको स्मृतिग्रन्थ प्रकाशनको पुनीत उद्देश्य राखी प्रा. डा. विष्णुराज आत्रेय लाटोसाथी स्मृति प्रतिष्ठानद्वारा ‘स्मृतिमा प्रा. डा. विष्णुराज आत्रेय लाटोसाथी’ प्रकाशन गर्नका लागि स्मृति ग्रन्थ प्रकाशन समिति गठन गरेको थियो । यस समितिले अराएको अभिभारा ग्रहण गर्दै यो स्मृति ग्रन्थ यहाँहरू समक्ष यस्तो रूप र कलेवरमा प्रस्तुत गरेका छौं ।’

६ सय २२ पृष्ठमा आधारित यस पुस्तकको मूल्य १ हजार रुपियाँ रहेको छ ।

====

६. अभिव्यक्तिको सत्ता – भीम ठटाल

कवि तथा अनुवादक भीम ठटालको नवीनतम पुस्तक हो – “अभिव्यक्तिको सत्ता” ।

१ सय ७२ पृष्ठमा बुनिएको यस पुस्तकमा ‘निर्माणको गाीत’, ‘अन्यात्रोपस्थिति’, ‘तलाऊ, रोडा र पानी’, ‘घर, भूकम्प र राजनीति’, ‘अडिटहरू र अनियमित विचारहरू, ‘राष्ट्रगान अनि म’, ‘भित्ताहरूसँग’, ‘उन्मुक्ति’, ‘धर्मयुद्ध’, ‘आकर्षण अनि मुक्ति’ लगायत ५४ कविता संग्रहित छन् ।

“भारतीय नेपाली कविताको परिप्रेक्ष्यमा हेर्नु हो भने पनि भीमको परिचय पाउन सकिनेछ । भारतीय कविता मूलतः जातीय चेतना, सामाजिक, बिडम्बना, राष्ट्रिय चेतना र आस्तिक नै रहेका छन् । यही प्रवृत्ति सिक्किमेली कवितामा पनि पाइन्छन् । यद्यपि समाजको एक विशिष्ट वर्गलाई लिएर गरिएको चिन्तन जस्ता विषयवस्तुमा भने थोरैको कलम चलेका छन् ।” भूमिकामा पेम्पा तामाङ उल्लेख गर्छन्, “सिक्किममा प्रशासनिक सेवामा रहेर सिर्जनात्मक लेखनमा आउने र अध्येता धेरै त छैनन् तर जो जति थिए उनीहरू मध्ये अधिकांशले आफ्नो प्रशासनिक अनुभव र त्यहाँ रहेका यथार्थ चित्रण गर्ने गरेको देखिँदैन । भीमको कविता यहीँ आएर विशेष आकर्षणको बन्दछ । सिक्किमको नौकरशाही, सत्तासीन समूह र नौकरशाही तन्त्रभित्रका विविध मुद्दा कविताको विषयवस्तु बन्न पुगेको भीमका कविताहरूमा देख्न पाइएका छन्। यसैले यो सङ्कलन समकालीन सिक्किमको काव्यात्मक प्रतिबिम्ब भएको छ । ‍…भीमले आफ्ना कविताहरूबाट समाजका विभिन्न तहलाई समन्वय गराउने प्रचेष्टा गरेको बुझिन्छ । समाजवाद शब्द केही कवितामा आए पनि समाजवादी कवितामा रहने वर्ग निक्खर राजनैतिक कविता हुनबाट बचाएको छ ।”

शुभकामनामा रेमिका थापा लेख्छिन्, “भीम ठटाल ऊर्जालाई साध्न सक्ने स्रष्टा हुनुहुन्छ । शक्तिको प्रदर्शनमा होइन विनम्र मन्थनमा भरोसा राख्नुहुन्छ । भारतजस्तो देशमा एकजना साधारण नागरिकले आफ्नो जात, जाति, वर्ग, भाषा, आस्था, जीविका, पेशा इत्यादिका आधारमा बाँचेको आख्यान उहाँका कवितामा पनि छन् । यस्ता परिचय सङ्कटसम्बन्धी सम्बोधनमा उहाँ वैचारिक उदारता राख्नुहुन्छ । उहाँ एकालापमा होइन संवादमा, स्थिरतामा होइन गतिमा विश्वास राख्नुहुन्छ, यसकारण उहाँको काव्यभाषा निकै सहज, लचिलो र समावेशी छ। उहाँले कवितालाई कहिले पनि आफ्नो विचार र भावनाको भारी मरी मरी घिस्याउने जन्तु बनाउनु भएन ।”

कविताका बारेमा मनप्रसाद सुब्बा लेख्छन्, “सङ्ग्रहको अन्त्यतिर राखिएको कविता मुक्तिको गीत र मृगतृष्णा-मा अरू कविताभन्दा भिन्दै भाका सुन्छौं । मुक्ति-प्राप्तिको उद्देश्यले प्रेरित भई आत्मिक, आध्यात्मिक, भौतिक जम्मै क्रियाकलापहरू मृगतृष्णाभन्दा पर केही होइनन्, यही वैचारिक वीजलाई विविध बिम्बहरूमा व्यक्त हुन दिइएको छ मुक्ति-सन्धानको अनवरत यात्रा अनेक दृश्यका झलकहरूद्वारा अङ्कित छ कवितामा दृश्यका झलकहरू धार्मिक मिथकबाट छ, इतिहासबाट छ, काल्पनिक कथा (ओ हेनरीको) -बाट छ, यथार्थ कथाबाट पनि छ अनि यसरी मुक्तिको मृगतृष्णा अर्को मीथ सृजित छ कवितामा ।”

जनपक्ष प्रकाशनबाट बजारमा ल्याइएको यस पुस्तकको मूल्य ५ सय रुपियाँ रहेको छ ।