‘गोप्य कोठा हुनु भनेको
इमानलाई लिलामीमा राख्नु हो
गोप्य कोठामा छिर्नु भनेको
बेइमानीलाई धाप मार्नु हो
यस्ता कोठाहरू
यो युगको आँखामा बिझाउने कसिङ्गर हुन् ।’
यो वैद्यको ‘गोप्य कोठा’ कविताको कवितांश हो ।
कवि विमल वैद्यको नयाँ कवितासंग्रह हो — “युगको तटमा उभिएर” । जसमा ‘गोप्य कोठा’ सहित ‘आगो बर्सिरहेको समयछेउ’, ‘छुटेर जानेहरू’, ‘रातो गुलाफ’, ‘आत्सम्मान’, ‘आवाजका लस्करहरू’, ‘रङ्गिन साँझ’ र अन्य ३१ थान कविता संग्रहित छन् ।
“यसअघि तीन कवितासंग्रहमार्फत समयसँग संवाद गर्न कविताको फाँटमा देखिएका कवि विमल वैद्य आफ्नो चौथो संग्रह ‘युगको तटमा उभिएरमा’ आइपुग्दा निकै परिपक्व र जिम्मेवार भएर देखा परेका छन् । आफूले बाँचेको समय, व्यतीत गरेको उमेर र देखे भोगेको इतिहासका विभिन्न मोडहरूले उनका कविता अनुप्राणित छन् ।” पुस्तकको पछिल्लो बाहिरी पृष्ठमा तुलसी दिवस लेख्छन्, “तिनले नेपाली राजनीतिको विसङ्गति र इतिहासका विपर्यासहरूलाई राम्रोसँग सहतमा ल्याएका छन् भने आफ्नो राष्ट्र, माटो र परिवारप्रतिको जिम्मेवारीलाई सर्वोपरी मानेका छन् । सामाजिक–राजनीतिक विषयका अतिरिक्त यी कवितामा प्रेम, जीवन–दर्शन, मिलन र विछोडका जोडघटाउ, भुइँमान्छेका दर्द र पीडा, भोक र शोकका नसुनिएका आर्तनाद, रित्तिँदै गएका गाउँठाउँका कथा–व्यथा र परिवर्तित समयका स्वभावलाई पनि केन्द्रीय कथ्य बनाइएको छ । विमलका कवितामा नेपालको सुदूरपूर्वी पहाडको भाषा, लवज, कथन, पात्र, विश्वासधारा र बिम्बहरूको बाहुल्य छ । यस स्थानीयताको रङले उनका कवितालाई निजत्व र पहिचान दिएको छ ।”
कृष्ण धरावासी उल्लेख गर्छन्, “चालीसको दशकदेखि नेपाली कवितामा निरन्तर सिर्जनशील कविको नाम हो विमल वैद्य । इलामलाई कार्यक्षेत्र बनाएर कवितामा कालिक चेतना भर्न सशक्त कलमका धनी बनेका हुन् उनी । मानवअधिकार र स्वतन्त्रताको पक्षमा हरेक आन्दोलनले उनलाई सडकमा भेटिरहन्थ्यो । उनी कवितालाई बौद्धिक लठ्ठी मात्र नबनाई कलात्मक सौन्दर्यले भरिपूर्ण विद्रोहको आवाज पनि बनाउँछन् । हरेक विसङ्गति उनका काव्यिक प्रहारका निसाना हुन् । देशको सुदूर पूर्वी पहाडमा झुल्किएको कलिलो काव्यिक सूर्य अब नेपाली कविता यात्राको मध्यान्हमा उभिन पुगेको छ ।”
आत्मस्वीकृतिमा कवि लेख्छन्, “अक्षरहरूसँगको प्रेममा हराएको पनि निकै समयहरू बितेछन् । थोरै समय पत्रकारिताका नाममा र धेरै त लेखन, अर्थात् कविताको नाममा खर्चिइयो । यस अवधिमा अक्षरहरूसँग खेलिरहँदा इत्रिन कहिल्यै मन लागेन । अक्षरहरूको मान खस्ला कि भन्ने कुरामा सधैँ सचेत रहेन प्रयत्न रहिरह्यो ।”
पुस्तकलाई पेज टर्नरले बजारमा ल्याएको हो । ९८ पृष्ठमा बुनिएको यस संग्रहको मूल्य २ सय ७५ रुपियाँ रहेको छ ।
यसलाई जीवित राख्नकोलागि तपाइँको
आर्थिक सहयोग महत्वपूर्ण हुन्छ ।