टेलिभिजनको पर्दाबाट दृष्टि हटाएर मदनकुमारले भित्तेघडीमा समय हेरे । रातको नौ बजिसकेको रहेछ । तब उनी उठेर किचेनमा गए ।

 मदनले सोधे, ‘लीलावती आइसकेकी छैनन् तुलसा ?’

 तुलसाले नम्र स्वरमा जवाफ दिइन्, ‘सर ! आन्टीलाई अचेल घरमा बस्ने फुर्सद नै छैन ।’

 मदनले भान्छाको खाना निरीक्षण गर्दै असन्तुष्टि पोखे, ‘कृपाले पनि खाने निश्चित छैन । किन बढी बढी खाना पकाएकी त ?’

 तुलसाले आदर्शका कुरा गरिन्, ‘सर ! जिउँदो मानिसको भाग कटौती गर्यो भने घरमा अनिष्ठ हुन्छ रे ।’

 मदनले झर्को मान्दै टाउको समाते । त्यसपछि तलतिर ओर्लिए । त्यहाँ रञ्जनबहादुर पनि आफ्नी श्रीमतीको बाटो हेरेर बसिरहेका थिए । रञ्जन मदनको घरमा तल्लो ‘फ्ल्याट’ भाडामा लिएर बस्दै आएका थिए ।

बल्ल लीलावतीको आगमन भयो ।

 मदनले ढोकैमा असन्तुष्टि पोख्न थाले, ‘तिमीहरूले भोजभतेरलाई विलासी बनाउँदै लगेका छौ लीला । मानिसहरू तिमीहरूको क्रियाकलापलाई ‘छाडा’ भन्न थालेका छन् ।’

पतिको नाकमा मदिराको दुर्गन्ध ठोक्किन पुग्यो । लीला चुपचाप सिँढी चढ्न थालिन् । आफ्नो भारी ज्यानलाई सोफामा थेचार्दै लीलाले गुनासो पोखिन्, ‘श्रीमतीलाई गर्मी भएको होला भनेर फ्यान चलाइदिनु त कता हो कतादोष पो लगाउने खैके भएको छ ?’

 मदनकुमार चुप्प लागे । तल रञ्जनकी श्रीमती विशाखा पनि भर्खरै आइपुगिन् । तिनीले रातो रङ्गको वान पिस टप्स र सेतो रङ्गको लेगिन्ज—प्यान्ट पहिरिएकी थिइन् । अचेल यस्तै फेसनले बजार पिटेको छ । लीलावतीलाई पनि सारीभन्दा यस्तै पोसाक सजिलो लाग्न थालेको थियो ।

 कोठामा पस्नासाथ रञ्जनले सम्झाए, ‘लीला भाउजूको जस्तो पुगिसरी आएको छैन हामीलाई । छोरीको बिहे वारी गर्न हतार भइसक्यो । छोरो विदेशमा सङ्घर्ष गरिरहेको छ । अरूको पो उल्फतको धन छ र बेसरी उडाउँछन् तर हामी त विशुद्ध तलबको भरमा जिउनु पर्ने मानिस हौँ । त्यही भएर…।’

 — ‘के त त्यही भएर ?’

 प्रतिप्रश्नको झटारो आफल्दै विशाखाले वचन लगाइन्, ‘के हामीले चुलो चौको मात्रै कुर्नु आर्थिक अवस्थाको नाउँमा जहिल्यै एउटै लुगामा वर्ष कटाउनु अहँयस्तो अन्याय कदापि सहिँदैन श्रीमान्जी !’

 रञ्जन बेसरी रन्थनिए ।

 त्यस्तैमा श्रेया कराउन थालिन्, ‘हैनआज पनि हजुरहरूको रोइला सुरु भयो बस्न नसक्ने भएँ म हजुरहरूसँग ।’

 तिनी आफ्नो कोठामा फर्किइन् । विशाखा त्यही नयाँ पोसाकमा टिकटक बनाउन थालिन् ।

 उता लीलावतीले पनि प्रतिवादको शैली अपनाउँदै भन्दै थिइन्, ‘हामी नारीहरूलाई पुरुषहरूले पैतालाले कुल्चेर राखिरहन पाए खुसी हुने । नपाए चाहिँ बढी छाडा भए भन्ने अल्प बुद्धिका आइमाई भनेर हेलाँ होचो गर्न पाइँदैन मदनकुमारजी !’

 लीलालाई मानसिक पीडा पनि परेको थियो । एउटा छोरा त चाहिन्छ भन्ने दबाब झेल्दाझेल्दै तीन–तीन वटी छोरीहरूकी आमा बन्न बाध्य भइन् ।

 त्यति बेला मदनका बुबालाई साफ झोक चल्यो र बेसरी झपारे, ‘के तैँले यस घरमा एक दर्जन छोरीहरूको बगाल जन्माउन चाहेको होस् मदन अब पनि विचार गर्दैनस् मूर्ख ?’

मदनलाई लागेको थियोबुबाले दोस्री पत्नी ल्याउन उकासेका हुन् । ढिकुराको मालिक एउटा पुत्र लाभ नगरी नछाड्न दबाब दिएका हुन् । तब त तातो रिसको झोकमा उनी सीधै परिवार नियोजनको कार्यालयमा पुगे र स्थायी भ्यासेक्टोमी गरेर फर्किए ।

 मदनले पहाडको घर छाडिदिए र पत्नी र तीन वटी छोरीहरू लिएर काठमाडौँ सहर पसे । समय क्रममा मदन—लीलाकी जेठी छोरी अस्ट्रेलिया पुगिन् । माइली छोरीचाहिँ अमेरिका उडिन । अफसोस ! कान्छी छोरीले आमाको चाहनामा तुसारापात लगाइदिइन् । तिनी ‘मोडल’ बन्न पुगिन् ! त्यही भएर ‘र्याम्प’ मा राति अबेरसम्म क्याटवाक गरिरहेकी हुन्छिन् ।

 लीलावतीलाई बुढेसकालमा मस्ती छ । छोरीहरूले खातामा पैसा हाल्दिरहेका छन् । जेठी र माहिलीले लत्ताकपडाहरू पनि पठाइदिइरहन्छन् । तिनी पनि टिकटककी अम्मली हुन् । नयाँ लुगा लगाएकी दिन कम्तीमा तीन—चार थान भिडियो बनाइहाल्छिन् ।

एक बिहान लीलाले ब्रेकफास्ट खानका लागि रञ्जनको परिवारलाई पनि बोलाइन् । खाँदै गर्दा रञ्जनकुमारले ठट्टा गरे, ‘लीला भाउजू ! तपाईँको बर्थ डे पार्टी यही ब्रेकफास्टमा टर्ला जस्तो छ । पर्सिदेखि म सरुवा हुँदै छु ।’

 मलाई धेरै न तताउनोस् है तपाईँ !’ एक्कासि विशाखा चिढिइन्— ‘तपाईँले सरुवा लिन पाउनु हुन्न !’

 रञ्जन व्यङ्ग्यको सुइरोले घोप्न थाल्छन्, ‘त्यसो भए दामी—दामी लुगाहरू नलगाऊ । डिजाइन डिजाइनका सुनका गहनाहरू किन्न पनि कर नलगाऊ । त्यत्ति गर्यौँ भने म रातदिन तिम्रै सेवामा खटिइरहन्छु । हुन्छ ?’

उः फेरि सुरु भयो मेरा बाआमाको ताण्डव !’ श्रेया निकै दुःखी भइन् । बाबाको पनि ओठको मुस्कान पतन भयो । त्यस्तैमा कारको हर्न बजेको आवाज सुनियो । सबैले बाहिरी ढोकातिर नजर बिछ्याए । कृपा कारबाट निस्किइन् । सरासर माथितिर लागिन् र कोठाको ढोकामा पुगिन् ।

उठेर गई मदनले कडा सवाल गरे, ‘तैँले कस्तो लुगा लगाएकी यो मोडल भएँ भन्दैमा यस्तो छाडा फेसन गर्न जरुरी छ र अनि हिजो राति कहाँ बसिस् नि ?’

लीलाले बसेकै स्थानबाट हप्काइन्, ‘किन छोरीको दिमाग चाटिरहनुहुन्छ बिचरी थाकेर आएकी होली । भोक लागेको होला । बढेकी छोरीलाई यसरी हकार पकार नपार्नू है । मैले भन्दिएकी छु । यो घरको आर्थिक अवस्था उच्च पार्नुमा कृपाको पनि त उत्तिकै भूमिका छ नि ।’

ल भो भो । बढ्ता भाषण नछाँट तिमी !’ मदनले आलोचना गरे— ‘भोलिका दिनमा केही भयो भने म केही गर्न सक्तिनँ ।’

रञ्जनले सम्झाए, ‘पिर नगर मदन दाइ । समयको हावा नै उल्टो बहिरहेको छ त हामीले के गर्न सक्छौँ उः विशाखाकै लवाइ हेर्नोस् न !’

 पतिको अभिव्यक्तिप्रति विशाखाले कडा टिप्पणी गरिन्, ‘कुकुरलाई ताकेजस्तो गरेर ढुकुरलाई हान्छन् मेरो बूढो ! लीला भाउजूको लुगाचाहिँ देखेनौ मलाई त उमेरभन्दा दस वर्षअघि नै बूढी देख्न थालिसके । कान्छी ल्याउने सुर होला नि !’

 लुगा फेरेर आएपछि कृपाले ममीलाई जिन्स पाइन्ट र टी सर्ट दिँदै भनिन्, ‘ममीहजुर यो लुगा पहिरिस्योस् त । मेरो विचारमा हजुरलाई एकदम ‘म्याच’ गर्छ ।’

 ममीले लजाउँदै भनिन्, ‘यो बुढेसकालमा मैले पाइन्ट र गन्जी लाएर हिँड्ने अब यस्तो फेसनमा देखिएँ भने त पोइला जान लागिछ भन्न बेर छैन तेरो ड्याडीले ।’ त्यति भन्दै तिनीले पतितिर पुलुक्क हेरिन् ।

 पति केही बोलेनन्  ।

 कृपाले विशाखा आन्टीलाई पनि दिउँसो आफ्नो ब्युटी पार्लर’मा आउन आग्रह गरिन् । तिनीले फ्री सर्भिस दिने भएकी थिइन् । दिउँसो तुलसा र श्रेया पनि जाने भएका थिए ।

० ० ०

 दिउँसो मदनकुमार मोबाइलको भिडियो हेर्दै बेथा बाँड्दै थिए, ‘नसकिने भइयो ! अब चाहिँ नसकिने भइयो भाइ—साथीहरू । कसैको म्यारिज एन्निभर्सरीको पार्टी रहेछ । महिलाहरू समेत मा.प.से. गरी उत्ताउलो डान्स गरेका रहेछन् । यो भिडियो भाइरल भएको रहेछ !’

 एक कर्मचारी टिप्पणी गर्दै थिए, ‘नेपाली संस्कार र संस्कृतिलाई भड्किलो बनाउन सिकाउने नै हिन्दी सिरियल हुन् सर । हाम्रा चेलीहरू विलासी भैसके !’

 अर्की महिला अधिकृतले आत्मालोचना गरिन्, ‘कमजोरी हाम्रै हो । हामी पूरै संस्कृति मन्त्रालय हाँकेर बसिरहेका छौँ । तर खै सुधार भएको मलाई लाग्छअब कसैले पनि सामाजिक विकृतिहरूलाई सुधार्न सक्दैन ।’

 हाकिम मदनले कुर्सीमा पिठिउँ अड्याउँदै भने, ‘अब जे गर्छयो मदनकुमारले गर्छ भाइ—साथीहरू । यो मुलुकमा कानुनको राज छैन भन्नेहरूलाई देखाइदिन्छु म ।’

० ० ०

 लीलावतीले आफ्नो बर्थ डे पार्टीको आयोजना गरिन् । मदनकुमारको बङ्गला पो हो त । कुनै पार्टी प्यालेसको झल्को दिने खालको बन्दोबस्त गरिएको थियो । तीन जना पत्रकारहरू आइपुगे ।

 एक जना युटुबरले सोधिहाले, ‘ए दिदी ! यहाँ बोत्तलहरू कहाँ राखिएका छन् ?’

 इः यहाँ राखेको छ !’ लीलाले उनलाई एक डिम्मा लगाइहालिन् । तिनी भन्दै थिइन्— ‘बर्थ डे पार्टीको प्रचार गर्नेले रक्सीको बोतल ताक्छ यो मेरो पारिवारिक प्रोग्राम हो । थोरै मनोरञ्जनका लागि वाइन राखेका छाैँ तिमीहरूले भिडियो  भाइरल बनाउन दुष्प्रचार गर्ने ?’

 कार्यक्रम आयोजक लीलावतीले सखी—सङ्गीहरूबाट उपहार ग्रहण गर्दै थिइन् । एक्कासि महिला प्रहरी इन्स्पेक्टरको नेतृत्वमा एक हूल प्रहरी देखा परे ।

 लीलाले असन्तुष्टि पोखिहालिन्, ‘यो सब के हो इन्स्पेक्टर म्याम यो त भएन नि । एक बहालवाला सरकारी अधिकृतको घरमा बिनाकारण फौज लिएर आउन मिल्छ चिठी चाहिँदैन ?’

 विशाखाले नम्र भएर भनिन्, ‘हजुरलाई कसैले गलत सूचना दिएछ म्याम । यहाँ मदिरा—सदिरा केही छैन । को फटाहाको काम हो यो ?’

 मदनले सबैलाई चकित पार्ने अभिव्यक्ति दिए, ‘मैले नै प्रहरीलाई यहाँ बोलाएको हुँ ।’

 आच्चे ! त..त..तपाईँको दिमाग त ठिक छ कृपाको बुबा ?’ पत्नीले ठाडै सोधिन्— ‘किन गरेको बूढा नचाहिँदो काम ?’

 पतिले हाँसी हाँसी उत्तर दिए, ‘यो किन भन्ने सवालको जवाफ भरे नै पाउँछ्यौ लीला । धैर्य गर ।’

 नभन्दै बेलुका नै लीलावतीले दिउँसोको प्रश्नको उत्तर पाइन् । हरेक च्यानलको समाचार प्रसारणमा मुख्य खबरको शीर्षक नै खतरा बनेछ, ‘बर्थ डे पार्टीमा महिलाको रोइलो पतिले नै प्रहरी बोलाए !’

 करिब तीन दिनपछि टेलिभिजनबाट मदनकुमारको लाइभ इन्टरभ्यु प्रसारण भयो ।

 पत्रकारले जिज्ञासा राखे, ‘मदन सर ! आफ्नै धर्मपत्नीले आयोजना गर्नुभएको कार्यक्रममा किन प्रहरीको हस्तक्षेप गराउनुभयो ?’

 मदन जवाफ दिन्छन्, ‘यो हस्तक्षेप शब्द सच्याउनु होला । त्यो यसकारण किवर्तमान अवस्थामा नेपाली समाजमा धेरै नै तडक—भडक हुन थाल्यो । संस्कार र संस्कृतिलाई विकृत बनाउन थालियो !’

 पत्रकार, ‘मदन सर आफै संस्कृति मन्त्रालय हाँकेर बस्नुभएको छ । यो भन्दा दुःखको कुरा…?!’

 मदन, ‘यहाँ त रिजर्भ ट्याङ्की नै फोहर भैराखेको छ । त्यही भएर पानीको मूल नै सफा गर्न खोजेको हुँ ।’

 पत्रकार, ‘भनेपछि संस्कृति मन्त्रालयले रोक्न नसकेर गृह मन्त्रालयलाई गुहार्नु भएको हो ?’

 मदन, ‘नसकेर होइनकाबुभन्दा बाहिर गएर भनम् न पत्रकार भाइ । यही उपाय ठिक लाग्यो मलाई ।’

 मदनकुमारको त्यो अभियानले मुलुक पिट्यो ।

० ० ०

केही दिनपछि दराजका लुगाहरू खोसेल्दै लीला भन्दै थिइन्, ‘बूढालाई मैले फेसन गरेको मन पर्न छाड्यो । छोरीहरूले पठाइदिएका एक भकारी लुगाहरू छन् । साथीहरूलाई बाँडिदिन्छु म त ।’

मोबाइलमा सुन्दरीहरूको फोटो हेरिरहेका पतिले अनौठो शब्द प्रयोग गरे, ‘लगाऊ लगाऊ । तिमीलाई बूढी च्वाँक बनाइदिने नै तिम्रा छोरीहरू हुन् ! महँगा महँगा लुगाहरू बाँडेर साध्य लाग्छ र । बलौटे मरुभूमि त मलाई पनि कहाँ मन पर्छ र पत्नीज्यू । हा हा हा….। हे हे हे..।’

के रेके रे ?’ चिडचिडेपन प्रदर्शन गदै लीलाले गुनासो पोखिन्, ‘के हो यो बूढी च्वाँक भनेको हामीलाई हेप्नी ?’

 ड्याडीले हजुरलाई हेपेर भन्नुभएको हैन ममी ।’ भर्खर भर्खर संस्कारी बनेकी कृपाले हातमा बोकेकी पूजाको थाली राख्दै बताइदिइन्, ‘अचेल हजुरजस्ता महिलाहरूलाई फुर्क्याउने शब्द हो यो । अङ्ग्रेजीमा छ नि एउटा शब्द । ममीलाई पनि थाहा छ नि ।’

 ममीले अन्दाज लगाइन्, ‘सेक्सी ?’

हो हो त्यहीँ !’ कृपाले हाँस्दै अर्थ्याइन्, ‘आमाहजुरआमाहरू पनि फेसनेबल भएका छन् अचेल । ती सबै बूढी च्वाँक हुन् । हजुर पनि त बूढी हुनुभयो नि ।’

अहँम मान्दिनँ ।’ लीलाले ठुलो ऐनामा शरीर नियाल्दै सोधिन्, ‘खैकसरी बूढी भएँ म चालीस कटेसी रमाउँला भन्ने गीत सुनेकी छैनस् तैँले मलाई बूढी देख्ने ?’

मदनले झन् जिस्क्याए, ‘छैनौ लीलावतीछैनौ । तिमी बूढी भएकी छैनौ । भर्खर त एकाउन्न पुगेर छयालीसमा टेकेकी छौ । कान्छी छोरीलाई अन्माएर पठाएपछि पो बूढी हुन्छ्यौ त । त्यही भएर पो मैले बूढी च्वाँक भनेर तिमी र तिमीजस्ता महिलाहरूको प्रशंसा गरेको हुँ । हा हाहा…। हा हाहा…।’

 त्यसपछि लीलाले मस्किँदै भनिन्, ‘भो पर्दैन बूढी च्वाँक भनेर फुर्क्याउन । म यस्सै राम्री छु नि बूढा !’